Archive for the Tsara Adriana Category

Tsara Adriana Dan Sekolah

Posted in Tsara Adriana on December 10, 2009 by thafiexq

Uncle! Jom! Jom!

Nak pegi mana sayang?

Sekolah lah…

heheh comel sungguh… iye iye.. jom..

🙂

Advertisements

Tsara Adriana Dan Penguin Raya

Posted in Tsara Adriana on September 3, 2009 by thafiexq

tsara

“Mama!  Tsara nak mata!”

Aku, ” Huh?

Teriak dia. Owh.. Rupanya dia nak pakai cermin mata hitam. Nak act celebrity skit.. hehe

Mama dia pun belikan dia cermin mata hitam besar ala Paris-Hilton.. Terus dia jatuh cinta pada Penguin Kuning itu. haha

Masa tu aku, kakak aku dan Tsara pergi sunway Pyramid nak carik baju raya. Ini tahun pertama aku belikan baju raya pada kedua orang tuaku. Sudah terasa tanggungjawab aku untuk aku membalas jasa mereka. Tidak lokek aku memilih baju dan kain yang terbaik untuk mereka. Terasa bahagia sangat dan tidak sabar aku untuk melihat reaksi mereka nanti. Tunggu kepulangan aku ya Mama dan Abah.

tsara1

Baju raya Tsara! yeyey!

 

Tsara Adriana Dan Momok

Posted in Tsara Adriana on August 15, 2009 by thafiexq

Momok!! Momok!!  Budak kecik nie. Dah tahu momok cabut larik la.. Ni Tsara Adriana ajak suruh bergambar lagi dengan momok. Momok kah?

momok

Smile..

09082009592

hi momok.. adus.. macam2.. haha

Tsara Adriana Dan Tak Nak Mandi

Posted in Tsara Adriana on July 14, 2009 by thafiexq

Kelakar melihat gelagat Tsara tiru aksi papanya! haha

tsaraSeksinye Tsara Adriana ni

tsara ii

Mama : Tsara Sayang jom mandi

tak nak

Mama.. Tak lagi.. hehe (macam macam si comel nie)

Tsara Adriana Dan Aliya Safiya

Posted in Tsara Adriana on December 14, 2008 by thafiexq

Lama betul tak upload cite tsara ni kan.. Mamatok dia dah bising2 dah.. hehe

Hari Raya Qurban baru baru ini, kami sekeluarga sebelah mama adela wat kenduri kat umah maksu kat Puchong. Adelah qurbankan sekor lembu. Kira macam ada buat sedikit family gatheringlah. Aku ada pic lembu kena sembelih tapi taknak upload coz aku nie mmg tak leh tgk darah2 gegitu.

Meh sini aku kenalkan cousin Tsara Adriana.

Nama dia Aliya Safiya.

tobby0887

Umur dia aku takpasti.. hehe.. Suara serak serak basah macam Ella.

tobby0888

Tsara Adriana ku yang stil malu malu.. very humble.. ngeh ngeh

tobby0885

Tsara.. Aliya nak bangun…

 tobby08841

Tsara Adriana Dan Topi

Posted in Tsara Adriana on October 27, 2008 by thafiexq

Tsara Adriana merasakan dia comel memakai topi.

Tsara Adriana suka mamam anggur.. hehe

Mulut dah penuh.. hehe

Tsara Adriana & Cousin

Posted in Tsara Adriana on October 22, 2008 by thafiexq

Di hari Raya Tsara bertemu dengan sepupu jauh sebelah abah di kampung. Seronok melihat telatah mereka bermain. Tsara Tsara.. Whats up with the hair gurlllll… hehe