Aku Dan Peluang

Do you believe in second chance?

Yup! Everybody deserve a second chance..

🙂

7 Responses to “Aku Dan Peluang”

  1. peluang ke dua untk orang yang meninggalkan kita untuk orang lain.eee please no way. masih banyak lagi orang yang setia.berhati2lah.

  2. itu btol momi but sometime hati seorang pecinta bisa memberi perluang ke2 atas alasan kebaikan dan semangat yg telah ditinggalkan. Bekas itu selamanya.

  3. patah tumbuh hilang berganti. banyak bunga2 lain didunia ni. kali kedua hati2 buat pilihan. jaga bunga sekarang banyak yang dudah rosak, jangan terkena bunga tahi ayam sudah le hahaha sori gurau aje, pagi2 ni sebelun stat keje.

  4. cintabunga Says:

    betul ke dia meninggalkan u? I think no.

  5. Betul sidia yang tinggalkan Thafiex. Sampai hati dia buat gitu, tak setia la tu.

  6. Pompuan sekarang ni memang ada program sendiri. Lepas kawin cerai, tuntut jute2, banyak tu………… tu la mereka cari yang kaya hahaha

  7. terataimadu Says:

    sama je dgn lelaki. dah kawin tetap pulak nak cari betina kat luar. makan luar. isteri kat umah terkapai2. pastu boleh pulak kata keje pramugara bawak arak. antara arak dengan zina…mana lagik besar? zina lagi teruk. cakap siang pandang2.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: