Aku Dan Selamat Pengantin Baru

Ramainya sahabat aku dah dirikan rumah tangga!

Maaf kepada Muiz dan Nani, Qylah, Suzila kerana tak dapat hadir ke hari yang cukup special untuk korang.Aku doakan hari yang bersejarah tu berjalan dengan lancar dan doakan aku supaya bahagia ke anak cucu!

p/s When is my turn? end of next year?

7 Responses to “Aku Dan Selamat Pengantin Baru”

  1. Hai..lain macam aje bunyinye, dah ada calon ke?.

  2. Saya setuju dengan momi. Dah ade calun ke. Kasi tahu orang tua le. Jangan tunggu lame-lame.

  3. Kalu nak cari biar betul-betul, nak bela anak kite.

  4. amboii… dah ada calon ker…. bagus2… x sabar dah nak makan nasi minyak…. nasik minyak firdaus mak dak dah makan dah… so next hang la nampaknya….

  5. Betul tu, jangan tunggu lama-lama nanti basi, tak sedap le nak makan. nasi minyak cepat basi kalu simpan lama.

  6. Adeq bila lagi nak makan nasi minyak, tentu sudah ade calun, lagi cepat lagi baik hahaha

  7. Tobby. dont forget jemput kita makan nasi minyak 🙂

Leave a comment