Tsara Adriana Dan Penguin Raya

tsara

“Mama!  Tsara nak mata!”

Aku, ” Huh?

Teriak dia. Owh.. Rupanya dia nak pakai cermin mata hitam. Nak act celebrity skit.. hehe

Mama dia pun belikan dia cermin mata hitam besar ala Paris-Hilton.. Terus dia jatuh cinta pada Penguin Kuning itu. haha

Masa tu aku, kakak aku dan Tsara pergi sunway Pyramid nak carik baju raya. Ini tahun pertama aku belikan baju raya pada kedua orang tuaku. Sudah terasa tanggungjawab aku untuk aku membalas jasa mereka. Tidak lokek aku memilih baju dan kain yang terbaik untuk mereka. Terasa bahagia sangat dan tidak sabar aku untuk melihat reaksi mereka nanti. Tunggu kepulangan aku ya Mama dan Abah.

tsara1

Baju raya Tsara! yeyey!

 

8 Responses to “Tsara Adriana Dan Penguin Raya”

  1. Tentu le orang tua kau suka tapi duit raya jangan lupe hehehe

  2. wah..raya sakan ini budak comei..hehehe

  3. wah,,, tsara udah besar. mau bergaya ala2 paris hilton lagiks… kalah acik ain nnt

  4. bestnye…bile lah fird dapat rasa duit sendir dan membeli baju raya untuk mama ngan abah fird….

    anak buah TB kiutla….huhuhu…mesti pandai bergaya mcm unclenya…

  5. nape tak pakai mata, lagi cantik

  6. cantiknya baju raya Tsara, tentu mahal.

  7. wah …. dah besar anak dara ni ,comel berbaju kurung,sapa beli…

  8. Salam Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

    Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.
    🙂

Leave a Reply

