Aku Dan Kepercayaan

Just dunt trust anybody.

Apa yang aku sangka dan tetapan pendirian aku dahulu hingga kini , memang benar tiada siapa yang boleh dipercayai walau betapa sayangnya pasangan kita, yang mungkin di namakan cinta atau sahabat. Walaupun seakrab mana sekali pun… Walaupun selama mana hubungan itu bertahan..

Percayalah..

Manusia always has the dark side or secret. Now i know the real you.  Dan aku tidak akan bercakap atau bersuara tentang ni malah aku akan senyap. Biar ia mungkin memakan jiwa aku tapi dengan cara  ini, aku akan menyimpan perasaan itu dan  bila bila masa ia mungkin meletup! Bila waktu itu tiba trust me … Its gonna be ugly…

Aku terkejut dengan penemuan ni. Mungkin Allah telah membuka sedikit pintu supaya aku lebih berhati hati dengan bayangan si dia. Aku sudah sehabis jujur denganmu.. Aku sudah berikan jiwa dan raga aku padamu.. Aku tahu kamu juga melakukan perkara yang sama pada aku tapi penemuan ini telah membuka kembali kepercayaan aku yang selama ini supaya jangan sesekali percaya pada orang especially orang yang terdekat dengan aku.. Dulu aku bertanya kamu kata sahabat tapi bukti ini berlawanan dari kata kata kamu. Baiklah.. Aku mahu melihat sejauh mana drama ini berlanjutan sehingga duration “2” itu menjelma ..

Bukti sudah aku simpan. Wahai angin malam.. Dodoilah aku supaya esok hari aku  menjadi seorang yang lebih tabah dari hari ini.

3 Responses to “Aku Dan Kepercayaan”

  1. angin pagi pun boleh dodoikan kamu juga..hehe

  2. dear…. tenang dan siasat betul2 ye…. 🙂
    insyaallah everything will be okay…..smile 🙂

  3. kenapakah? relax….be tough bro.

Leave a comment