Balik Kampung & Jeruk

(source-achiam)

Hujung minggu ini aku berkesempatan untuk pulang ke teratak bonda. Sudah lama aku tak pulang. Hampir setengah tahun. Rindu dengan masakan mama dan kereta kancil putihku. vroom

Bila dapat tahu aku nak balik kampung, kawan kawan mula lah pesan itu ini. Pesan hangin je. waa kopak lah aku! hehe tak berkira pun. Saje je.”Nak pesan ape ape ke?”. hehe

Antara yang famous pesanan adalah jeruk-jerukan penang.

Jeruk apa kegemaran anda?

Aku mahu pusing pusing .. waa

p/s argghh sedapnya salak

6 Responses to “Balik Kampung & Jeruk”

  1. penang mmg banyak jeruk yek…

    isshhh… terliur ni… ha ha…

    lawatan balas

  2. jeruk salak.. jeruk salak.. feveret feveret..
    kalau kaktiny balik sana.. itulah destinasi wajib sblm balik KL.. kakak yang jual tu, kalau dia tgk muka kaktiny ngan abang dtg.. senyum jer.. dlm hati dan otak dia mesti tgh berkira.. “hmmmm.. ni kalau tak RM150.. mesti RM200.. paling sikit RM130lah aku dpt dari diorang nih..” – aduhai.. ramai sgt “pengirim air liur yang setia”..

  3. thafiexq Says:

    tasikmerah> kat penang syurga jeruk! berkunjunglah! hehe

    kaktiny> kaktiny slalu beli kat mana? ramai suke beli kat seberang.. xfresh la kan..

    tapi kenapa peniaga cina yang menjual ek>? mn orang melayu kite? opss.. lupe.. penang kan.. hahaha

    pengirim air liur hanya menjalankan tugas,,,haha

  4. thafiex…adindaku…
    balik kg awat tak habarq…cek nak pesan jeruk sama aiiihh..hehehhe!lama x mai sini..

  5. […] Balik Kampung II 6 08 2008 Balik Kampung & Jeruk […]

  6. Boleh tak saya guna gambar ini dekat blog saya?

Leave a comment