Aku Dan Lelaki Misteri iii

Disclamer – This is a true story.

scared-to-death

“Mr Ganesan? Ganesan who?”, tanya aku.

“Encik Taufiq ni pelupa ye.. atau buat buat lupa..”, ujarnya.

“Oh Shit! What are u want! Im not comfortable talking to you!”

” U janganla takut.. I just nak making friend with you.. Anyway, i kat lobby bawah hotel u.. Care for a drink?”

“WHAT!!!!! Ru for real?! Listen here! Im calling the security! Get out!!”, Aku menengking baik punya!

“If you insist… But why you doing this to me.. im on my way to ur room.. Kan i dah cakap i can read….” Seram…

“Dont you dare!!!!” Aku terus letak kan telefon dan call the front desk.. Diowk hantarkan security kat bilik aku.

“Ting Tong!!”, Door bell berbunyi… Aku takot nak tgk ruangan mata. Aku terlalu takot….

“Mas! Mas! Security!”

“Ya Allah…….”

Aku tukar bilik yang lebih dekat dari kawan kawan aku.. Experience yang cukup mengerunkan…

Aku baring di atas katil dengan security menjaga bilik aku. Mana taknya hotel yang aku duduki antara yang terbaik.

Setelah berdrama dengan orang gila tu.. Aku lapar pulak.. Aku pun nak bukak la “Nasi Goreng Gila*” yang aku tapau tadi.. Tiba tiba aku teringat kata kata terakhir dari lelaki misteri di atas kapal tadi.

“Enjoy ur Nasi Goreng Gila..”

Aku trus masukkan nasi tu dalam tong sampah!!!!!!!!!!

*Apa itu Nasi Goreng Gila? heheh.. Later aku cerita ye

2 Responses to “Aku Dan Lelaki Misteri iii”

  1. haha, dah tau apakah itu Nasi Goreng Gila!

    Nway, ada lg x smbgn citer psl lelaki misteri 2?

  2. uh?
    ni cerita sj or reality?
    haha
    mcm cerita betol jer
    xD xD

    terkesima seketika
    cewahh

Leave a comment