Terima Kasih II

Terima Kasih I

Mizly

Entri ini aku dedikasikan kepada Suzila yang comel dan cun melecun.. hehe Kepadamu Seri.. Maaf aku tidak sempat bergambar denganmu. Hari selasa ini aku akan pastikan aku dapat meluangkan masa denganmu lagi . hehe

Berakhir sudah hari praktikal aku di U*M. Berat aku hendak meninggalkan tempat yang bernama Perpustakan tapi dalam tempoh 2 bulan ini aku banyak belajar. Seribu satu pengalaman dan ragam manusia yang aku jumpa. Aku juga berkesempatan berjumpa dengan hantu. Alhamdulillah dia tak kacau aku. Aku juga sempat diberi perluang menjadi Superman. hehe

Di sini aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pustakawan dan staff kerana memberi untuk ajar kepada aku. Aku ingin menyusun jari kemaafan sekiranya terdapat sedikit kelemahan pada diri mungkin sedikit menganggu kerja kalian.

Aku akan abadikan saat saat indah ini selamanya.

Terima Kasih Suzila atas pemberian Potpuri Lavender yang wangi dan comel! JOM kita tengok wayang sama sama! YEY! Terima kasih juga kerana snap pic candid yang comel itu. hehe

Terima Kasih segalanya; budi, pengalaman dan kemesraan!

(Curi quote dari Bluehikari)

Berat bukan untuk meninggalkan sesuatu?

10 Responses to “Terima Kasih II”

  1. fiq,uitm kan?ada masa ambik gombo fakulti business..wa manyak lindu laa…

  2. thafiexq Says:

    thekesumreturn> baik! saya akan snap pic utk akak then saya post! yey! hehe

  3. sama sama kaseh… hahah..

  4. so pas ni kemanakah kamu akan membawa diri??

  5. thafiexq Says:

    Suzila> hehe

    axim> aku mahu rehat seketika dan mahu fitkan badan semula . nak masuk semula untuk casting itu ini dengan harapan dapat job.muahaha mahu pulang ke kampung

  6. macam nak sambung praktikal je bunyi ayat tu.. sayang nak tinggal kan tempat tu ke? hehe mesti banyak kenangan tu..

  7. Salam,

    Terima kasih juga kerana berkunjung ke blog saya tempoh hari.

    Salam kenal 🙂

  8. mana pic uitm ni..hehe..akak nk gmbo entrance fakulti business,pastu kelas dlm business la..kalau leh masuk..dgr kabor ada lif..zaman akak nk kuar bru kalut duk buat lif..buhsan aa…gini..jelessssssss dan cafe business tepi jln tuh…adei..

  9. suziela pulak dah…. hurm…

  10. kemane saje ko mmbawa beg itu:D

Leave a comment