Lapar dan Buah

Perut aku lapar pagi ini. Mengejar masa ke konti 730 pagi. (Maaf..hehe). LEWAT! Perut aku memanggil supaya diberi suapan. Aku tidak melayan perasaan perut yang lapar itu.

Aku ke Bahagian Penjilidan. Setelah diberi taklimat dan melakukan sedikit praktikal, kepala aku mula pening. Aku mula melihat bintang menyinari permandangan..kabur sehingga aku hampir terduduk. Aduh..Mahu pitam agaknya.

Aku duduk di kerusi entrance untuk merehatkan badan. Dihadapan aku ada buah. Ada epal, pear dan limau. Melihat buah yang fresh dihadapan buat air liur aku membanjiri bibir aku yang seksi ini. Tidak tahan dengan lapar aku ambil buah epal dihadapan aku lalu mengigit untuk dijamah.

CIS! Buah Plastik!

Haha

13 Responses to “Lapar dan Buah”

  1. kesian nya~~~~~~~

    craving foe buah plastik!!!

    ahahahhahahahahaa

  2. tp kan………….harini hari ahad? keja apa kam0?

  3. thafiexq Says:

    Mizly> kejadian berlaku semasa berkerja,,

  4. nice blog.

    salam ziarah bro..

  5. wow seksinya bibir itu….

  6. haha… buah hanya bole tgk sahaja… harap maklum…

  7. haaa. kan dah kena tipu😛 hehe.

  8. tp buah tu nmpk real la…memang sah kalau kak ct tgk tersilap jugak.hehe..

    **keje apa smpi dlm konti ek?**

  9. Hayakallah,

    Buah plastik ni macam real!

  10. he he dah tuka nama rupanyer…

    perut jgn kasik kosong kang dpt gastrik lagi susahhh

    woooo buah plastik ke tu, awat cam buah betoi..

  11. hahaha..ni bukan tipah tertipu..tapi thafixq tertipu..hahaha…tu lah..len kali bfast w’pun bz n jangan lerrr bangun lambat lagi dah…

  12. adei…. gitu plak…cian u smp tak dpt bezakan yg plastik ngn yg tidak.
    kes kelaparan yang teramat sgt ni

  13. hahaha…aku pon pernah kena…lawak2…

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: