Aku Dan Lelaki Misteri ii

panic_attack

‘klise? U think im playing around?’, lelaki misteri itu bersuara sedikit kasar.

Aku pun menjawab, ‘dun think like that, it just that its sound klise 2 me..tell me more’..cabar aku.

‘ i knw that ur the only son in a family of 2.. Ur only sister stay around selangor.. Bla bla bla..’

Aku terkejut. Apa yang dikatanya betul dan membuatkan aku rase takut. Stalker ni gila!!

‘ u jgn takut.. I manusia juga.. U let me know ape yang u nak tahu.. I akan approach orang yang ada good heart.i saw that when the moment i saw u just now’.

Wahhh ..aku ada good heart katenye..nk tergelak pun ada..haha pas2 dia mula cite mana tahi lalat aku.apa maksudnya.. Dia mula cite apa yang akan brlaku few years akan datang..aku xnk percaya.dia bukannye tuhan..tp the way dia cerita very convincing..

Yang paling mengerunkn.. Dia ckp bila aku sampai hotel nanti bilik aku akan berakhir dgn no 1.. Huh?

Perasaan aku ketika itu blur2.. Empty.. Ape yang dia buat sampai aku jadi bengong..aku mengucap dan baca ayat ayat suci…

Setibanya aku masuk dalam bilik hotel aku.. Aku mendapat panggilan telefon.. Siapa yang call aku ni..aku menjawab telefon..

‘helo…taufiq..its me.. Mr ganesan..’

Aku tanpa fikir panjang aku nampak no bilik aku kat telefon.. Its ‘801’!!
Betul apa yang dikatanya! Bilik aku end up dgn no 1!!!

Ya Allah!!

…bersambung

3 Responses to “Aku Dan Lelaki Misteri ii”

  1. abbylaqcrisha Says:

    hmmm cerita nieh semakin menarik… i wonder what gonna be happen the next.?

  2. tobby, apa jadi next?
    masa i gi kursus aritu pun ada orang baca i
    ei…. ngeri!

  3. jangan sampai dipukaunya pula.Becareful.

Leave a Reply

