Aku Dan Kota Kinabalu

Aku bertugas di Kota Kinabalu. Aku bercuti satu hari di sana. Jadi macam macamlah aktiviti yang kami plan. Later later aku story2. Pagi itu perut aku berbunyi.. Kuat gila sampai aku tergelak sorang sorang. Haha. Aku menelefon sahabat aku Fatin si rambut kembang yang lawa untuk meneman aku makan di sekitar bandar Kota Kinabalu.

Susah juga ya nak cari makanan yang betul betul caught our attention. Alih alih si Fatin ni cakap jom pergi kedai makan yang nama pun aku dah lupa. Restoran baru lagi agaknya. Later aku update ya. Aku pun main redah je lah makan kat situ. No choice. hehe

Apa yang aku leh katakan makanan yang dihidangkan kat situ.. MARVELOUS! Sedap GILE!

Aku makan…

sirip

Sirip ikan yu

Nasi Seafood

Nasi Seafood masak Pedas

nasik ayam pandan

Nasik Ayam Pandan

Dragon fruit juice with asam boi

Dragon Fruit Juice with Assam Boi

Ice Lemon Tea

Ice Lemon Tea.

Damn! I should taken the info about the restaurant! Tu la.. Bila dah lapar sangat.. Tak ambik peduli dah.. hahah next time aku update ya.. hehe

 

2 Responses to “Aku Dan Kota Kinabalu”

  1. Sedap nye…..nak sikit.

  2. Oi sedapnya, syok le kau

Leave a Reply

