Aku Dan Jakarta

Aku ke Senayan, Jakarta.

Keletihan menyelubungi badan. Akan tetapi aku masih gembira kerana berperluang untuk ke Kota kesibukan Jakarta untuk kali 2. Tibanya aku di Soekarno Hatta Airport, dalam lubuk hati berbisik “Alangkah bahagianya kira berkesempatan aku membawa keluarga dan cinta ke sini”.

Nasihatnya pada aku, lebih elok kita berpuasa dahulu dari melancong buat sementara waktu. Bagi wabak Selsema Babi itu dalam kawalan.

Aku mendapat teman sekerja yang cukup sporting dan baik. Jadi proses kerja berjalan dengan lancar! Aku mahu memberi reward kepada diri aku dengan berjalan di kota raya Jakarta.

airport

Di sekitar luar Airport

Jauh perjalanan dari airport ke Hotel hanya mengambil masa 30minit sahaja. Tetapi kali ini aku tiba 1 jam 30 minit. Gara gara kesesakan lalu lintas yang teruk. Kata pemandu, kesesakan ini berlaku kerana di Jakarta ada pilihan raya pemilihan Presiden Indonesia.

04072009229

Traffic Jam..

Aku bermalam di Hotel Mulia Senayan. Hotel yang berbintang 5 di terletak Bandar Senayan. Hotel ini cukup gah di mata dan aku bersyukur kerana berkesempatan untuk merasainya. Hotel ini banyak memenangi Awards sejajar dengan Hotel Asia yang Mewah Antarabangsa.

04072009237

Katil ku.. Care to share?

04072009242

Besar sangat.

04072009240

Tv

04072009243

Sofa.. Ada epal lagi. huhu

04072009231

Toilet

04072009234

Jom Mandi..

04072009235

Jumpe di lain negara ya.

4 Responses to “Aku Dan Jakarta”

  1. wah.
    hotel mulia ni tempat menteri2 malaysia suka tido kalau dtg cni.🙂

  2. Eee…. bestnya nak ikut.

  3. syok le kau kami mana ada peluang

Leave a Reply

