Aku Dan E75

Barulah aku dapat merasakan telefon bimbit baru hasil dari titik peluh aku sendiri..

e75

(kotak je?.. mane hpnye? haha)

13 Responses to “Aku Dan E75”

  1. sama lah kita hehe

  2. sama lah kita..hehe

    *aku tipoooo!!

  3. olo olo….sonoknye dia!!!!

  4. syoknya la kau dapat hp baru canggih la tu…..

  5. boleh pinjam tangkap gambar…..!

  6. sapa yang belikan… ihiks…harap digunakan sebaiknya cinta.

  7. EWAH KO…BERGAYA LAH NGN HP BARU YERRR…JELESNYAAAA…

  8. Salam thafieqx
    Lama tak singgah sini… saja buat lawatan sambil mengucapkan selamat hari bapa…
    untuk thafieqx… selamat hari bapa… sedara.
    Ok gak kan… thafiexq kan ada anak sedara… boleh gak sambut hari bapa walaupun hanya sbg bapa sedara.😀

  9. bolih ambil gambar awek kau le hehehe

  10. suke le kau dengan hp baru kau

  11. ari ni kau terbang mane

  12. lame tak dengar cerite

  13. tembam nye..cm tsara

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: