Aku Dan Kerinduan Tsara Adriana

kapak

Aku bermimpi kepada seseorang yang banyak memberi impak kepada aku. Orangnya kecil. Rambutnya kerinting seperti mamanya. Dulu aku seorang mudah melenting. Kini kamu dilahirkan di dunia ini mendorong aku menjadi seorang yang cukup penyayang.TSARA ADRIANA. Indah namanya.

cak

Kadang kala aku cuba mencari perluang untuk mencuri masa untuk memeluk dan melayan karenah si comel ini. Tapi halangan demi halangan menyekat kebebasan aku. Hanya komunikasi melalui telefon sahaja mengubat kerinduan aku. Cuba untuk menahan air mata dengan persoalan,

otomen

Bila Uncle nak jumpa Tsara”…..”Uncle mana?”..

muslimah

Ya Allah.. Akan aku kesitu.. berjumpa denganmu sayang..

1_832046875l

(cam upin ipin..hehe)

1_311173696l

(sayang semua..betul betul betul!)

6 Responses to “Aku Dan Kerinduan Tsara Adriana”

  1. comel.🙂

  2. cantiknya tsara ni. rambut pun cantik, mata pun cantik

  3. wah2 comel nye dia,anak sapa la ni,rambut kerinting.

  4. wa…i pon windu kat tsara gak…
    lamanya tak baca cerita pasal dia…
    dh besar dah!

  5. comelnyer…. (“,)

  6. mamatsara Says:

    see the mother… hahahah

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: