Aku Dan Hong Kong

HONG KONG

Aku jatuh cinta dengan Hong Kong, dengan kesejukan yang mencecah 22c. Pasti aku akan ke situ lagi bersamanya.

5 Responses to “Aku Dan Hong Kong”

  1. ye…pasti anda akan ke sana lagi!!!

  2. ladyGaga Says:

    hong kong mmg best..u shud go 2 hk disneyland.syok gilerrrr..and also mt.victoria@the peak

  3. waaa…bestnyer diaaaa…weh…bawa lah aku terbang p sana sama.happy balated birthday my fwenz…moga ko trs successssss….

  4. salam….bestnya ke Hong Kong..suka sejuk yer…kekadang sejuk sgt pun tak best..terketar2 ahaha

  5. syok le kau bolih terbang sana sini free

Leave a Reply

