Aku Dan Bodoh

“BODOH!”,

Katanya itu bulat bulat ditujukan kepada aku. Akan aku ingat kata ini buat selamanya.

9 Responses to “Aku Dan Bodoh”

  1. amboi mulut sape laa yg mengeluarkan kata2 setajam itu!!! sakitnye mendengar!!!

    ~ yoe

  2. jangan cakap ikut sedap mulut saje. Thafiex kau guna ini sebagai cabaran untuk mencapai kejayaan. Sape yang kata kau bodoh. Kalau bos nak buat macam mane. Kalau kawan berat la tu.

  3. kekasih hati Says:

    Ya, ya saya yang mengucapkannya. Jika amarah sudah menguasai diri. maka terpacul tanpa periksa padah ‘Bodoh’ terhunjam di muka. Cucur Badak berdamai telahku rentang. Tanda khilaf minta diampunkan. Benar, ia menghapus luka, meski tidak semua. Meski diingat sehayat yang ada.

    Cuma nasihat kita, jangan bermain api pada mauduk yang tiada bukti. Supaya tunjang amarah tak marak lagi. Kerna, apapun sifatnya. Kasih dan cinta kita itu yang utama.

  4. cuba bayangkan kalau orang kata kita bodoh, tentu kita rasa kurang senang so macamana kita rasa orang pun akan rasa begitu kena banyak sabar dan fikir dulu sebelum berucap maaf, saya hanya nasihat amin

  5. ooo… bagusla dh berdamai

  6. bagus dah berbaik semuga selamat segalanya

  7. masih marah.jangan sedap kata orang.

  8. semuga dunia ini selamat jangan ada lagi peperangan nanti hancur

Leave a Reply

