Aku Dan Perasaan xii

Tatkala aku merenung di awan biru.. Perasaan shahdu menyelubungi perasaan. Beribu batu jauh di perantauan terkenang pula pada orang tersayang. Dari situlah aku mula sedar betapa pentingnya orang yang kita cintai kabur dari pandangan mata.

 

9 Responses to “Aku Dan Perasaan xii”

  1. salam..itu adat perantau

  2. dah mula mabuk kepayang ke tu.. sabar je lah hehe

  3. itulah kuasa ALLAH rezeki ditentukan dimana-mana bagus kau ingat orang tersayang kalau ade masalah jangan lupa pada orang tua kau

  4. sekarang kau diawan biru selalu ingatkan TUHAN diluar negara macam-macam dugaan bersabar saje le

  5. dah jumpa mama/papa ke lepas terbang ni

  6. ish ish ish..sadis jer bunyik tuh..

  7. lepas ni u nak terbang kemane

  8. mmg begitu… jauh rindu… dekat bercakar…
    🙂

  9. kau jangan sangkut awek luar negeri sudah le pengsan mama/papa kau susah nak jumpa cucu hahaha

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: