Aku Dan Sengsara

Aku mengikat perut untuk hidup. Mengharapkan simpati sebelum nafas sesak aku kembali stabil. Diharapkan keluarga aku faham dengan keadaan aku di sini.  Cukup sengsara..

15 Responses to “Aku Dan Sengsara”

  1. aku jg sengsara..-(

  2. kau perlu berterusterang dengan parent kau any problem mesti beritahu mereka cerita hal sebenar pasti mereka akan tolong mereka bertanggungungjawab terhadap kita

  3. Sahabat, satu saat Engkau akan paham juga
    Bahwa bahagia dan sengsara yang dirasa hanya sekadar kondisi luar
    Padahal bahagia atau sengsara sejati terletak di hati…

  4. harap tabah mghadapi dugaan. Betul kata GBB, keluarga akan sentiasa menyokong & menolong walau apa situasi kita, berterus-teranglah…

  5. ape2 un kuatkn smgt…
    mesti ade owg di blakang kam0o…
    jgn wis0…
    masih ade owg yg akn supp0rt kam0o, even bkan dari segi harta un, dari segi m0ral supp0rt un da cukup menunjukkn kam0o tr0z dibantu…
    ok??

  6. saya percaya setiap parent akan menolong anaknya kau perlu memaklumkan yang sebenar kepada mereka kejayaan kau adalah kejayaan mereka juga bersabar dan bertenang kena sembahyang ingatkan TUHAN

  7. harap sentiasa bersabar..

  8. sekarang camne sangsara kau dah bolih settle ke belum i harap dah settle kot takkan dia orang tak tolong

  9. i harap u akan berjaya mengejar cita2

  10. alo thafiex ape kaber dah selamat dari sengsera ke tule hidup kira kau masih baik lagi ade orang lagi susah hidup kena bersyukur bagaimana kerjaya kau tentu sukses kan ALHAMDULLILLAH

  11. nak hidup ni bukan mudah tahfiex bila kau keje nanti nak edjust kau punya gaji lagi pening

  12. i kan ada?

  13. R nak tolong kau kau kontek le dia atau R kontek le thafiex kesian dia

  14. R kasi le no hp kat thafiex senang dia berbicara dengan u cakap hal2 dunia

  15. thafiex u kat mane sekarang lame tak dengar cerite sibuk ke

Leave a Reply

