tobbyndayana

(Me & Close friend of mine Dayana at DaveDeli Klcc Jan 09)

Minggu lepas antara minggu yang cukup stress. Aku cuba untuk melakukan tugasan satu persatu secara teratur supaya aku tidak bengong. Hujung minggu tiba, aku cuba menghabiskan masa dengan tidur dan berehat dengan cukup.

Pagi ini aku bangun. Sakit pula pada leher dan bahu.Kenapa ya? Aku tidur dalam keadaan bantal yang tidak betul. Perit juga untuk mengerakkan leher ke kanan ke kiri. Dia memberi petua supaya menepuk semula di tempat yang sakit dengan bantal yang kita tidur.

Terangkat kening aku mendengar. Hehe Macam lawak pun ada. Sahabatku Dayana sering menggigit kasut yang baru dibelinya.Katanya untuk mengelakkan dari kasut menggigit kakinya (melecet). haha

Aduhhhhhhhhhhh! Gedebuk! Dia menepuk bantal itu ke belakang aku.. Mengalir juga la air mata aku. Alhamdulillah terus sembuh. Boleh pecaya ke? hehe

8 Responses to “”

  1. itu yg di katakan penyakit yg “paling” sakit hehe

  2. hakhak…p ktuk ngan parang kat leher tuh…lalalalaa..

  3. alalalaaaa..tu tepuk2 manja ke hape..hehe!

  4. mmg berkesan… sy slalu wat. klu dia yg wat lg2 la berkesan! ‘wink’

  5. kau suruh le dayana tolong picit kan bagus urut katakan

  6. girlfriend kau bolih tahan hisap rokok dia orang pekan katakan

  7. alalala…manjaaaanyerrr ko kat awek ko yerrr…trs baik cz ko terkejutkan..yer lah harap tolong urutkan kat leher tu aleh2 hempukan bantal bucuk lak yang hinggap..hahahha

  8. ape kaber awek2 kau

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: