Aku Dan Zip Berangin

Aku tampak bergaya. Hensem. Berambut Spiky. Wangi dengan semburan Calvin Klein Euphoria. (Wah aku teramat perasaan).

Dari rumah ke destinasi aku ke Sunway Pyramid aku dapat merasakan sesuatu yang tak kena. Tapi aku tidak dapat kesan apa puncanya. Melihat sekali imbas raut wajah aku kelihatan normal. Bebas jeraw at. Hehe

Kenapa lah boxer aku sejuk je. Organ dalaman aku pula rasa selesa sangat. Haha.Aku mula pelik, ramai orang memandang aku kemudian senyum senyum. Muhibah sungguh rakyat Malaysia ni kan.

Cis! Rupanya zip seluar aku tidak berzip!!!!!! Patutlah Boxer dan organ dalaman aku BERANGIN!!! MALU tak kesudah!! hahahahahah What A DAY!

9 Responses to “Aku Dan Zip Berangin”

  1. don’t worry anda seorang lelaki normal hehe..

  2. sebagai manusia khususnye lelaki yg mmg pakai seluar, xlepas dari x zip sluar.. huhu.. penah jer terjadik.. hihihi

  3. organ u baik sungguh tu camna bila nak kawin boleh guna organ tu strong tu hahaha

  4. nasib baik kau pakai seluar dalam kalau tidak aku pun tak tahu apa kan terjadi

  5. hahahaha… sabor je la…

  6. happened to me before..malu gila…hahahhahahhaa

  7. adui…aku tumpang malu utk ko la!

  8. wakaka… ada gak pompuan yg lupa zip kain or skirt. penah terjadi kat lecturer aq. pas2 xde sape nk bg tau kat dia… msg2 wat tak tau smpi abis ms.

  9. cukup bahaya ni hahaha

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: