Aku Dan Selipar ter..

Aku bersama dia. Mahu ke pasar malam membeli juadah makan malam. Code pakaian aku simple. Sekadar Tshirt dan Jeans.  Ramai orang. Berpeluh aku .

Sepanjang perjalanan aku di pasar aku rasa kurang selesa. Setiap langkah aku ambil bagaikan tersangkut batu di tapak selipar jepun kanan aku. Aku memandang ingin melihat apa yang tak kena dengan selipar jepun aku.

Ya Allah!!

Aku pakai selipar sebelah kanan lain sebelah kiri lain! Haha

Patutla aku rasa sempit dan ketat! rupanya aku terpakai selipar kakak aku. Haha Punyalah malu nak mampus.. Aku cover. Berdoa dengan harapan tak de sape yang perasan! Arghhh! Hopefully… hehe

Malu sampai kesudah! haha

6 Responses to “Aku Dan Selipar ter..”

  1. hehehe kes ni pernah terjadi kat aku dulu :))

  2. salam….ahahaha..no worries memang terjadi…u r not alone

  3. haha.. main sarung jer kan? huhu.. slipar tu xde reben2 ker? ngee.. ;P

  4. cishhh!!~~ dgn selipar pun tersundal ke? wahahahaa… laen kali tgk dulu yehh

  5. takper2….orang lain tak perasan…
    tp bebudak blog dah tahu….hhehehhe

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥

    *********************************

  6. […] Aku Dan Selipar ter … (ii) Baca  [Aku Dan Selipar ter..] […]

Leave a Reply

