Aku Dan Selipar ter..

Aku bersama dia. Mahu ke pasar malam membeli juadah makan malam. Code pakaian aku simple. Sekadar Tshirt dan Jeans.  Ramai orang. Berpeluh aku .

Sepanjang perjalanan aku di pasar aku rasa kurang selesa. Setiap langkah aku ambil bagaikan tersangkut batu di tapak selipar jepun kanan aku. Aku memandang ingin melihat apa yang tak kena dengan selipar jepun aku.

Ya Allah!!

Aku pakai selipar sebelah kanan lain sebelah kiri lain! Haha

Patutla aku rasa sempit dan ketat! rupanya aku terpakai selipar kakak aku. Haha Punyalah malu nak mampus.. Aku cover. Berdoa dengan harapan tak de sape yang perasan! Arghhh! Hopefully… hehe

Malu sampai kesudah! haha

6 Responses to “Aku Dan Selipar ter..”

  1. hehehe kes ni pernah terjadi kat aku dulu :))

  2. salam….ahahaha..no worries memang terjadi…u r not alone

  3. haha.. main sarung jer kan? huhu.. slipar tu xde reben2 ker? ngee.. ;P

  4. cishhh!!~~ dgn selipar pun tersundal ke? wahahahaa… laen kali tgk dulu yehh

  5. takper2….orang lain tak perasan…
    tp bebudak blog dah tahu….hhehehhe

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥

    *********************************

  6. […] Aku Dan Selipar ter … (ii) Baca  [Aku Dan Selipar ter..] […]

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: