Aku Dan Cakaran Sepakan

Aku seorang yang cukup careless. Ada ada je yang tak kene. muahaha

Mula mula ..

tobby0665

Tercakar shaver..

Pastu..

tobby0849

Tersepak dinding..

Tatit… waaa :”(

 

17 Responses to “Aku Dan Cakaran Sepakan”

  1. adoi la.. kesiannya.. napa careless smpi camtu

  2. little miss stalker Says:

    nak ur ym bleh?

  3. aduhhh… sakitnyer!

  4. uit… kronik nih kronik… nenonenoneno….

  5. Salam Maal Hijrah, May Allah crown us with the best of iman, health, wealth and peace of mind in the New Year.

    Bro..why so careless….get it well dressing…nanti lambat plak baik

  6. syg!!! uwawwa..aiyo babe…npe la careless sgt! i tkde kt sisi u jer tros u cedera..ehhee…

    uhuk….

    i miss u! sgt2…

  7. teringat aku masa rebut pintu ngan ko..
    n ko ngan gagah perkasa nya, tarik pintu tuuuu…
    igt lagik, masa tu kelas cataloging kat Lab Cat 5..
    uwaaa…
    macam tu la rupa jari kaki aku ko kerjakan..
    cakit…..

  8. woit..semekom..tak kan berangan natasha hudson ko tak hbs lagi kot..hehehe..sure rumah ko bnyk berlubang nih sebab ko asyik tertendang jer..hehehhehee….

  9. Aduh! Sakitnya…

    Selamat Tahun Baru 2009.

    Goodbye 2008…Welcome 2009.

    PEACE🙂

  10. apo kono e jang… tapi org tua2 cakap… tak apo doh jauh dari perut hehe..

  11. adeh… deh… sakit tu…

  12. ouch..saket
    ganas sgt pkai shaver tu eh?

  13. dah sembuh ker belum nie?

  14. selamat dracula tak datang ….

  15. geebeeblack Says:

    tu le kau jangan main ujan

  16. hati2 bila buat keje

  17. dah sembuh agaknya sekarang dah lama dah

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: