Aku Dan Twilight

Aku berada di Kota Lumpur atas alasan kerja bersama dia buat beberapa hari. Ya, aku menggunakan masa ini dengan sehabis baik kerana selepas ini agak sukar untuk aku meluangkan masa denganya. Sudah lama aku tidak merasakan kegembiraan sebegini rupa. Aku harap dia memahami perasaan aku.

Aku ke KLCC semalam. Mak datuk! Punyalah ramai manusia! Apalah yang ada kat KLCC tu.hehe Aku ke sana fasal aku ngidam (boleh?! haha) spegethi , mixfruit waffle dan juga mixfruit cocktail. Akhirnya aku berjaya membuncitkan diri dengan menyumbatkan segala makanan itu.

Then aku ke Kinokuniya Book Store KlCC. Aku akui book store itu antara bookstore yang terbaik yang pernah aku  kunjungi. Aku dan dia pening memilih buku yang sesuai untuk sahabat aku sebagai hadiah hari jadi yang bakal  mendatang. Dia memborong nearly 200 ringgit. Aku mencari buku novel Twilight. Akhirnya aku jumpa jugak! Yey! hehe. My last novel yang aku baca bertajuk “The road at the end of the world”.

Lepas ini aku mahu menghabiskan novel  aku.  Aku harap saat untuk aku bersama dia akan berulang for many more to come. Yey!

Aku sarankan supaya semua jangan pergi ke KLCC sehingga PC Fair tamat. Bukannya apa, KLCC penuh dengan manusia sehingga aku terpaksa beratur untuk membayar tiket parking kereta hampir setengah jam. Macam macam bau badan manusia aku bau. aduh..

Oklah. di lain hari aku bercerita tentang lain pulak ye. daa

5 Responses to “Aku Dan Twilight”

  1. kinokuniya tu mmg best.

    .

  2. cadang esok nak pegi PC fair tu… kalau mcm tu naik je public transport… kan senang… senang ke?

  3. anda di tag!!
    Rules tag ini sangat simple. Apa yang anda perlu lakukan ialah:

    1. Pilih satu barang yang paling anda suka/gemar/sayang/sanjung
    – thenpon sony ericsson kuh model z610i – pink edition!

    2. Senaraikan 5 sebab kenapa anda suka/gemar/sayang/sanjung barang tersebut
    – leh bercamwhore, leh dgr lagu, leg ber-video call, leh sms & mms, leh rekod video!

    3. Nyatakan apa yang akan terjadi kalau barang itu tiba-tiba tiada pada anda?
    – sedih nk mati sbb pertama kali beli henpon gune duit sendirik! ahaha

    4. Sertakan gambar anda bersama barang tersebut

    5. Sekarang, tag seberapa ramai kawan yang anda mahu because you worth it!

  4. gua tgk jugak twilight tu. tapi citer tu cam citer kungfu pun ada. hehehe.

  5. borong dkt rm200?uish, sy x leh lwn lg. ari2 shopin kat kinokuniya br 100 lbh je.stok buku utk sbln je

Leave a Reply

