Aku Dan “Baik Bos”

“Boi.. Tolonglah kemas sikit bilik tu.. Macam sarang ular”..

“Baik Bos”.

“Boi.. Kemas skit bilik tu karang mama nak datang. Tak tertido dia plak”.

“Hehe.. Baik Bos”.

“Boi.. Baju baju tu letak dalam almari ya. Sepah sangat kakak tengok”.

“Ngeh ngeh.. Baik Bos”.

“Kemas skit katil tu.. Macam reban ayam”.

“Owh ye ke? hehe Baik Bos”.

Itulah  antara teguran yang selalu aku terima. hehe Tapi bilik aku tetap begini. BUJANG lah katakan.
Damn i need a wife. Tetibe! haha

Or

Suruh Eric dari Casa Impian buat deco skit kat bilik aku kasik lawa. Aku nak konsep moden sedikit sentuhan
Asia.wah. Demand!

Alih alih Eric balik rumah bilik aku kembali jadi reban ayam.

TAMMAT.

hehe

6 Responses to “Aku Dan “Baik Bos””

  1. kalo mcm tuuu…hehhehe… kalo eric leong dari casa impian datang n decokan ur room tapi… alih-alih tak maintain pun no point… hehehhe
    Jom g safiri nite…

    Apa kata kita buat concept pengeboman dibali.. or thsunami di acheh..

  2. come la..lets marry each other. we can turn our umah into sarang tikus lak! weeeeeeeeeeeeeeee~

  3. salam..dh sampai seru la tuh..ahaha

  4. zino selalu kata dengan anak bujang tu bila tengok bilik dia org..”tikus pun tak berani masuk bilik ni takut sesat” hehe. kalau bilik air pulak tak geti langsung nak bersihkan.. kena lah abah dia yg buat..

    semua org bujang macam ni ya hehe

  5. Wife kerjanya bukan hanya nak kemaskan sepah yang dibuat orang lelaki..

    Tapi… Lelaki memang suka sepah-sepah la. Ambil satu barang tu, tak reti langsung nak letak balik ke tempat asalnya

  6. aku rasa eric leong tgk muker ko jer pun dia tak sanggupdah cz dia tau rugi besar dia make-up bilik ko cun2..hehehe

Leave a Reply

