Aku Dan Putusnya Seorang Sahabat

Dedicated to a friend .. lost friend.

Mengapa segala perasaaan ego dan sikap kurang matang menguasai diri engkau terhadap aku
yang tidak tahu apa cerita sebenar?

Mengapa aku dituduh menjadi dalang dalam persengkataan ini?
Aku hanya datang kepada engkau dengan senyuman dek kegembiraan di saat bersama yang lain.

Hanya kerana sikap cemburu engkau yang tidak bertempat,
hanya kerana sikap engkau yang suka bermain dengan imiginasi sendiri,
melekatkkan engkau di situasi yang rapuh untuk membuat keputusan yang terburu.

jika itu yang engkau mahu.
sesialah segalanya.
berkawan biar beribu wahai sahabat.

to you
time – 03.44pm
“u ni pehal, be professional k. if u want 2 end our relationship like u want it to sokay.. daa”

6 Responses to “Aku Dan Putusnya Seorang Sahabat”

  1. sabo laa bro..

    biar jelaa..satu pergi sepuluh lagi bole dicari..🙂

    tak gituu..😀

  2. salam…

    banyaknyer dugaan awak yerr..ermmm..sabar sajalah…setiap yg berlaku der pengajarannya..ambillah pengajaran yg ada itu.

  3. PEDULIKAN MEREKA YANG BER EMOSI SEBEGITU…

  4. take ur time. biar segalanya kembali tenang. kalau pasti kita tak salah, tunggu saat n ketikanya, dia akan datang sendiri kat kita…(dah ada pengalaman cam nih dulu bro..)

  5. uwaa uwaaaa uwaaa… macam nak amik and copy paste buat entri kaktiny lah.. bagi yang tertentu tu baca gak.. uwaaa uwaaaa uwaaa…

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: