Aku Dan Sombong

Apa itu definasi sombong atau bahasa anak muda “kekwat”.

Menurut Kamus Online

Your results for ‘sombong’
spacer
TERMS English
spacer
sombong arrogant
spacer
sombong pride
spacer
sombong spoiled
spacer
sombong uppish
spacer
sombong uppity
spacer
sombong superior
spacer
sombong disdainful
spacer
sombong conceited
spacer
sombong puffed up
spacer
sombong swollen
spacer
sombong pompous
spacer
sombong big-head
spacer
sombong cocky
spacer
sombong air
spacer
sombong boastfull
spacer
sombong bumptious
spacer
sombong forward
spacer
sombong insufferable
spacer

Adakah aku ini sombong? Adakah aku memenuhi semua kriteria di atas? Kepada sahabat yang tersinggung.. Maaf dipinta.. Tidak bermaksud untuk aku menyepi. Aku masih di sini. Masih lagi seperti dulu.

5 Responses to “Aku Dan Sombong”

  1. sombong?
    uwaaaaaaa…
    teringat kam0

  2. i love this infoo!!!

  3. sombong?? tak dikategorikan sombong ler..

  4. tepuk dada tanya selera.. sombong tu kadang kala cuma satu pesepsi.. cuba lah perbetulkan pesepsi tu..

  5. hmm..tak kenal anda in person.
    tapi as blogger, anda tak sombonglah.😉

Leave a Reply

