Tsara Adriana Dan Pejam Celik

Ajakan Tsara Adriana bermain nyorok nyorok versi dia lah..

Mula mula Tsara pejam mata.. Mulut sekali pun sekali tutup.. Uncle and Mama nyorok tao

Then Tsara carik Uncle dan Mama keadaan mata tertutup.. yey!

(Walhal aku dan kakak tak kemana… depan dia je.. Tsara yang bikin macamlah kiteorang ni nyorok jauh2.. hehe)

13 Responses to “Tsara Adriana Dan Pejam Celik”

  1. Alalalalala comelnyer baby mama nih… cubit kang kang kang nak cucu… mama

  2. mamatsara> ur daughter nie mmg comel.

  3. rajin kamu melayan…

  4. tasikmerah> anak buah tunggal.. hehe

  5. heh..heh..heh..cute je muka dia.. siap ngan mulut2 skali dia tutup.. lawak tul ler..

  6. alallalal…tomey nyer tsara…..(^_^)

  7. tsara..sedapnye nama….kiyut bangat lorhhh, meh sini ikot auntie balik umah, leh main2 ngan Damia he he..

  8. alalalala..chumel nyer.. (^_~)

  9. mestila chomel see the mommy la hehehehe

  10. hehe… kiut benar telatahnya

    Alang-alang dah melawat blog rasmi thafieqx ni, nak juga layangkan ucapan selamat menyambut aidilfitri buat thafieqx sekeluarga. Mohon maaf andai ada kata-kata yg ditulis di sini meninggalkan rasa tak enak di hati thafieqx. Sesungguhnya itu adalah kerana kelemahan dan kekurangan diri saya.

  11. bertuah badan jadi anak buah tunggal dia…

  12. peha sapa yg cekci tu? :d

  13. comellllllllll nyeeeeeeeeeeeeeeeee.rasa mcm nak kunyah2 je muke tsara tu..

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: