Aku Dan Kesilapan

Ada kalanya kesilapan yang kita lakukan itu tidak disedari melainkan orang di sekelilingi kita yang merasainya.

Terima kasih wahai sahabat kerana menyedarkan aku akan kesilapan yang aku lakukan.

Maaf.

6 Responses to “Aku Dan Kesilapan”

  1. wah bykny n3 aku dan dan dan he he
    setiap manusia mmg tak lari dari kesilapan
    ape yg penting kita mengakui kesilapan itu
    barule ati lapang kan …

  2. apa yg silap tuuuu ?
    heheehehehe

    jangan kesilapan yg tak boleh dibetulkannnn k…
    petang ni berbuka dgn menu apa?😀

  3. yang penting kita sedar kesilapan telah berlaku dan kita menerima kelemahan kita dan berusaha utk membaikki supaya kesilapan sama tidak berulang..

  4. Kalo tak bikin silap…tak meriah hidup kita, dan hidup org laennn…
    :]]

  5. baiklah.. saya maafkan kamu..😛

  6. kita manusia biasa mmg slalu bt silap..blajar dr kesilapan (~_^)

Leave a Reply

