Aku Dan Sweater

Aku membeli sehelai sweater di Bukit Raja bersama teman. Aku membeli sweater itu gara gara terkenang kembali pada sweater favourite aku hilang pada hari pertama aku praktikal.

Obsess pada sweater , selepas sudah membeli barulah aku terpaku di kerusi kereta. Budget aku lari bulan ini..

Kalaulah ada pokok yang berbuah wang yang berguguran sepanjang masa. Sudah pasti aku akan tersenyum lebar macam Joker. hehe

Akan tetapi wang tidak menjamin kebahagiaan.

 

4 Responses to “Aku Dan Sweater”

  1. eh sweater yg mana ni.takdak citer pung beli sweater baru?yg merah tu bukan orang kasik ka?

  2. Bro.,
    Wang kadang2 penentu kebahagiaan…

  3. aku sokong cmt dr s.yanaz….zaman sikalang arr..wang pun pnting wooo..talak wang u tak kan bahagia maaa…

  4. setuju ngan yanaz.
    kadang2 wang penentu kebahagiaan..
    kalau kita betul hidup bahagia,tp xde wang..
    kita xkan leh hidup.
    skang ni its all about money🙂

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: