Tsara Adriana Dan Petir

MULA

Puasa hari pertama.

Petang.

Tsara Adriana nyenyak di buai mimpi. Tiba tiba menangis ketakutan. Takut terkejut dengan bunyi guruh yang berdentum dan sambaran kilat.

Aku menghamparkan tilam kecil di hadapan tv pada ketika itu aku dan mama sedang melayan DVD.

Menepuk nepuk belakang Tsara Adriana sehingga si comel sambung balik tidur.

TAMAT.

p/s akulah uncle yang penyayang.. hehe

8 Responses to “Tsara Adriana Dan Petir”

  1. alahai…so sweet la…
    baik tul uncle tsara ye???
    anak sapa la tu???

    hiihihihi…. (“,)

  2. itu je nak cerita.. pendek nya.. hehe
    salam ramadan dan selamat berpuasa..

  3. ala cian tsara….tsara posa tak?hehe

  4. salam..uiksss…promote diri sendiri nampak..promotion sempena raya ka..ekekeke salam ramadhan semoga kedatangan nya kali ini menbawa seribu rahmat

  5. bakal bapa yg baik nih….

  6. kecian..
    ni tsara yg terkejut petir ke pakcik tsara yg terkejut.
    niway u r da best pakcik la..
    jadi pakcik beta plak..
    ade ok??
    ahax..

  7. untung nyer ada uncle cam uncle thafiexq…hehehhe yanie nak jadi anak buah angkat kat uncle thafiexq leh ker?

    hehhehehhehe

  8. err..
    sebenarnye. entry ni xpayah letak pic adriana tido pun takpe haha..
    tulis je uncle die sgt penyayang :p

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: