Aku Dan Puyuh

Aku dari dulu memang punyai simpati pada seekor burung ini. Burung yang menjadi habuan kepada manusia untuk masak nasik lemak, goreng gorengan etc.

BURUNG PUYUH

Aku tak tahu kenapa aku kesian melihat puyuh menjadi ratah kepada manusia. Mungkin kerana saiz yang comel itu. Mungkin kerana nama yang unik.. PUYUH.. hehe

Sehingga sekarang tidak pernah aku merasa bagaimana rasanya seekor puyuh.. hehe

 

 

9 Responses to “Aku Dan Puyuh”

  1. puyuh goreng rasanya enak sekali!!nanti bulan pose ni cuba la beli kat bazaar ramadhan..

  2. puyuh? telurnya sedap bangatt!!! (u) umum..

  3. salam

    hehe kot dah rasa cam gitu… takleh makan ar… tapi kan awak… sedap tau rase die tetambah kalau digoreng… dan dimakan panas2… umph

  4. putuh rasanya mcm ayam..sedap…tapi isi dia sket je..hehe..tobeqqq…wahhaah..lama aku tak lepak cni doo.

  5. huhuhuhuhu
    tak tergamak nak makan
    kalau ikan puyuh pernah laaa😀

  6. comel ek nama puyuh? hehehe.

  7. saya sangat kesian dan sangat geli bile tgk huhu

  8. setahu i pasar ramadhan ade byk. gi test satu.

  9. Puyuh sodap wooo…kalau balik prt.buntar sure aku p cari burung puyuh wat goreng kicap.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: