Aku dan Kereta

[BACA AKU MARAH]

Aku memandu kereta. Mata tidak berkelip menahan fokus pada jalan raya sesak dengan kereta yang asyik menekan break. Badan aku agak letih dan sedikit segal di bahagian kaki kiri. Jadi mood aku pada ketika ini agak mendung.Mendung jadi sabarlah ubatnya.

Banyak jenis dan ragam aksi di atas jalan raya ini. Ada kereta kecil.. besar.. gajah..kancil..

Ada pemandu berhemah (*aku..hehe), pemandu gila, pemandu gila kuasa, pemandu mabuk..celaka.

Kadang kadang aku tergelak sorang sorang bila memandu.. nak tahu kenapa?

Tahu tak ada label yang selalu di lekatkan di belakang cermin kenderaan yang ada macam macam notasi untuk tatapan kereta belakang. Antaranya berbunyi.

“HONK if u’re HORNY”

“Haha See you at the next trafic light!”

“Crazy driver on Board”

“Haha u’re behind me AGAIN”

“You Kiss You Pay!!”

yang paling lahanat!

“You driving like snail on road”

dan

“This is my second car”

haha yang dilekatkan pada kereta kancil! haha

3 Responses to “Aku dan Kereta”

  1. macam-macam betul ragam memandu ni…hihihiih…

  2. itu ok lagi.. ni koi tambah :

    Sticker blakang kete :
    “LOOKING FOR ‘GOOD’ MAN”
    “AVAILABLE”
    “M.B.A [Married but available]”
    “Future millionaire on board”
    “Genius Kidz on Board”
    “Sorry.. I can’t read”
    “Wish me luck!”
    “Hati2 pemandu tak berlesen”
    “if u can READ THIS.. you’re FUCKing slow”

  3. pernah jumpa tak sticker nih “Hon laa kalau u syok kat I”….he he he….ada dalam web http://www.kuncicinta.com…sticker ni ada jual kat dalam web tu….

    (^_^)

Leave a Reply

