Aku dan Paul Smith

Aku ada beg.

Beg aku jenama Paul Smith diberi sahabat tahun yang lalu. Aku suka pada beg ini. Kemana sahaja aku pergi aku sentiasa mengheret beg Paul Smith aku. Kalaulah anda semua berkesempatan melihat gambar aku di friendster, myspace dan blog ini mesti jemu melihat beg aku.

Ramai orang tegur aku, tak pernahnya aku tanpa beg. Macam kutu lekat kat kepala. Muahaha . Bukanya apa. Aku suka membawa semua kelengkapan penting antaranya pencuci muka, perfium, ubat, berus dan ubat gigi etc. hehe Terkejut? Dont be. Muahaha

Tak adalah sangat sentimental value pada beg aku itu hanya kerana aku suka pada design dia. Simple je.

Jadi kalau anda terserempak aku galas beg Paul Smith ini di sekitar KotaLumpur atau di Pulau Pinang tegur tegurla ya! muahahah

15 Responses to “Aku dan Paul Smith”

  1. berape lah agaknyer harga dia ni ek…

  2. Salam TokyoBlue..

    selamat pagi…

    Paul Smith, koleksi beg dari jenama nie memang cantik2 dan unik.

  3. lawo ar beg neh

  4. wahhhhh….bagai thafiexq dengan beg la ni…
    hihihiih…..okais…klau ada yg memanggil nanti…jangan terkejut plak…jangan buat dono sudah…hihiihih….

  5. cun lah beg tu…paul smith mmg bnyk beg cun-cun…best lerrr dia ek dpt adiah beg..

  6. paul smith is a cool design. cuma ada member aku berlagak giler bila ada beg paul smith walhal dia beli tiruan kat singapore yang diimport dari hong kong.

  7. thafiexq Says:

    sebenonye beg ni agak mahal skit. tahan lama just penah sekali zip dia loose. biasalah macam macam aku sumbat. kalo yang loker nye bersepah jual kat uptown tapi lukisan print je.
    yang loker pun jual 200 plus. gila!
    aku anggun! hahaha

  8. mmg nampak ‘cool’ n ‘simple’…πŸ™‚

  9. Semua sekali sumbat dlm Paul Smith tuh…iskh…iskh…

    Muat kaa???πŸ˜›

  10. kan u bawak beg u tu semalam.. i suka gile.. tak bgtau u je.
    =p

  11. Ooo..ko la tadi selisih kat dalam lrt. haha..

  12. Maafkan..

    kini beta kembali…

    terimalah…

  13. ganti zip?mana mau ganti zip? my beg pon sudah rosak zipnya..:p..serius ni

  14. kawan yang bagi ke ex-girlfren???????? wharghhhh

  15. apa email fs dan my?? =)

Leave a Reply

