Aku dan Nasi Ber Lipas

Situasi – Bayangkan di kedai makan anda mengambil lauk untuk mengalas perut yang lapar .

Tiba tiba anak lipas keluar dari pintu ulam di atas nasik berlauk ayam.

Apa yang anda lakukan?

Aku? Cukup dramatik. Later aku cerita apa tindakan aku.

17 Responses to “Aku dan Nasi Ber Lipas”

  1. lipas adalah perasa tambahan kepada nasi dan ulam anda. sekian. keh keh keh… geli…

  2. adohlar… spoilt the mood nak makan.. (nak jer suruh toke kedai tu buat goreng lipas berlada pastu suh toke tu makan cicah ngan sambal kicap.. rasa2 dia nak tak?)

  3. apa lagik,mintak tukar aaa..nmpk sgt dpur kotor,sb tu byk lipas.ct pernh g nk beli nasi lemak masa keje dulu,sekali tgk lipas naik atas bekas poli tuh..terus hilang mood nk mkn situ.

  4. uikssss….yakkkkkk….terus takde selera nak makan….kompom toke tu kena sound seround ngan saya…

  5. uikssss….yakkkkkk….terus takde selera nak makan….kompom toke tu kena sound seround ngan saya…sure tak masuk dah kedai tu….

  6. Salam….

    Akak dulu pernah berhadapan dgn situasi camni tapi
    malang akak jumpa lipas tu dok baring bawah mihun
    goreng lepas makan dan separuh, mengamuk sakan
    kat tokey dia, last2 dia tutup 2 hari utk kerja2 pembersihan
    hampess tull.. (Tak pernah gi makan kat situ lagi)

  7. kasi saman sama itu tokey..huhu

  8. nasik berlauk lipas…that’s new…:p

  9. kalau aku terus tak makan~

  10. hye…sian makan nasi berlipas erk
    erm
    naper pakwe takde dlm senarai kenalan tokyo blues
    erm
    sedih ah
    biler kiter leh jumpa lagee erk

  11. aku jerit kat tokey kedai dan terus blahh dari kedai yang kotor itu!!!

  12. he he harus telompat lompat dulu, sbb nya sis sgt2 geli ngan lipas okehhhhhhhh

  13. ngaa??
    sambung cerita bro!!

    ieeie..
    kembang tekak eh

  14. don’t visit those dirty eateries anymore. we make our own choices on where we choose to eat

  15. itu warning supaya kau tak makan kat situ lagi.

  16. […] dan Nasi Ber Lipas II 7 08 2008 Aku dan Nasi Berlipas II. [BACA – Aku dan Nasi Berlipas […]

  17. […] untuk bertanya khabar. Dia tertarik dengan entri aku mengenai Aku dan Nasi Ber Lipas [BACA Bahagian SATU dan […]

Leave a Reply

