Karangan UPSR

(APA PENDAPAT ANDA)

18 Responses to “Karangan UPSR”

  1. 0.025 dengan 0 dkt2 jek..bg 0 jek la..cikgu nie pon sengal…ha ha

  2. kalau dia tulis blog.. kaktiny bagi 125%.. sbb dia TERAMAT kreatif dan TERBUKA dan MELEBIHI KEMAMPUAN AKAL FIKIR budak-budak SEUSIANYA..

    (kalau jadi pemeriksa – mmg kaktiny geleng kepala.. tapi kalau baca dari segi logic akal manusia.. hati kaktiny hiba..)

  3. Salam…

    sedihlah pulak baca karangan budah nih..

  4. hahaha luahan seorang adik..gagagaga
    ]

  5. hmmmmmmmmmm…no komen….macam2 skrg ni….

  6. biarlah dia nak berfantasi…..

  7. sedih karangan dia..tapi lagi sedih sebab tak ikut per cikgu dia nak..ermmm..cian budak nih.

  8. mmg lawak gile karangan dia..
    mmg syok aku baca karangan tu…

  9. sayu ada…lawak pun ada
    akak dah penah baca karangan nie…
    uhukssss memang kreatip budak ni yer…

    camner cikgu dia ajor yer??? lolz

  10. hmm. masalah akhlak ni.

  11. kesian nya penat tulis panjang panjang dapat 2 1/2 % je.. kejammmmmm hehe

  12. eh,ni kisah sebenar ke,dia main tulis ikut imiginasi dia ek?kalau kisah benar,sadisnya jadik dia..

  13. dtg umh akak ambik brg kesukaan kamu!!!jam 8 am msia

  14. Mintak izin admin amik surat ini yeah…

  15. jgn marah yeah

  16. zuhaily Says:

    anak sape yg tulih esei ney…adush!!!tp kelaka gak.imbau kngn laluuuuu..huhuhu

  17. salam..ur kid? ur student? sapa ekkk…so la creative

  18. karangan nie bagus (penulisan kreatif), tp utk UPSR dahsyat giler markah essay tu..doakn saye b’jaye dlm upsr this year..ihiks

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: