Daily Blogger Award

Thanks to Kak Tiny, Ahmoi , Combi dah blogger yang lain kerana sudi pass award ini kepada aku. Aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada mereka kerana sudi singgah ke blog Thafiexq yang biasa biasa aja ini tidak setanding blog yang lain. Sekurang kurangnya blog aku menjadi singgahan. Betul tak.

Kene pass ke award ini? Mana boleh pass pass.. hehe Saya punya! haha

Maaflah sekiranya aku terlewat hendak war warkan untuk memberi credit kepada pemberi award. Ini kerana aku tidak berkesempatan hendak on9. Maaf ya! Thank you very much!!!

TheKesumreturn marah kalo tak pass award ni. Katanya ini caturannya. hehe Dengan kuasa yang ada pada aku (cewahh) aku dengan bangganya akan pass award seterusnya kepada..

1) TheKesumReturn

2) Ahmoi

3)Aximud

3)Bash

4) Bluehikari

5) Combi

6) Kak Tiny

7) Kamar Hati

8)Suzila

9)Tasik Merah

10) Mizly

11 Responses to “Daily Blogger Award”

  1. wahhhhhhhhh tq kerana memberi daku ini…

  2. thafiexq Says:

    Mizly> No problem! hehe

  3. wahhhhhh dpt award gitu, ala2 award anugerah bintang fofuler, tahniah2 hikssss:))

  4. thafiexq Says:

    aleeya> saya passkan award ni pada aleeya!

  5. fiq,kita dh jwb ur Q about roti tuh,nanti cek my blog ok.wa..award ni kena pas..hihi…kita aturan mainan ni.hihi…tp award ni dh lama kak ct dpt so pass pada org lain la…(hihi..perasan,mcmlah si fiq ni nk pass kt haku..huhu)

  6. Kenapa kita asyik memikirkan cinta Thafiexq?

    Otak kita berdua dibelenggu rasa cinta!

    Apakah kita sedang jatuh cinta?ececcecec…

    Apakah kita berdua sedang diganggu oleh makhluk halus?Makhluk kaki cinta?

    Apakah kita berdua sedang ingin bercinta?

    apakah kita berdua sedang angau…tapi bukan to each other la!semua soalan bermain di kepala orang yang kerasukan chenta Thafiexq…

    Dalam perkataan lain sedang mabuk chenta!
    Ni belum si Sahrulia yg jiwang masuk komen…
    Kalau mamat tu masuk sah lagi gilos bab chenta hahhahha.

  7. gosh!!!! dapat award seh…. tq tobby….

  8. tapi saye tidak la memblogkan diri setiap hari…😦

  9. tq, sudi pass award ni kat kamar..tq…🙂

  10. mmg tak aci.. kita kasi dia..dia tak ambek pun😦

    org lain kasi dia ambek.. ni nak majuk ni.

  11. thafiexq Says:

    combi> saya ambik la.. siap pass balik lagi.. xnak la majuk.. waaa plss

Leave a Reply

