Nyamuk Bites!

Selamat pulang Tsara ku. Aku menyambut keluarga dengan keinginan untuk peluk Tsara sepuasnya selepas 3 hari tidak berjumpa . Wah penyayang sungguh uncle dia. hehe Akan tetapi, melihat Tsara tidak bermaya membuat aku rasa sedih.

Kakak aku berkata Tsara dapat hadiah dari Kelantan. Owh.. Baru aku faham apa maksud nya.

Muka dan badan Tsara merah dan bengkak akibat di gigit nyamuk. Kesian tsara.. Nyamuk jahat! Tak baik!

( Merah dan bengkak)

(Macam kene tumbuk je.. Kesian..)

(Pasrah..)

14 Responses to “Nyamuk Bites!”

  1. Rajinnyaaaaa mengasuh anak menakan!!!!
    macam ni boleh tempah mengasuh aku masa aku masuk sepital kang!
    ko sanggup ke Thafiexq???uuwaaa….

    Masuk blogku Thafiexq….iqraqlah..sengar lagu jiwang jiwangan
    sesuaiiii utk yg dilamun chentaaaa!!!
    Chentaa itu indah dik….bila dah x indah mcm tayikkkk kucinggg!!!!hahhahhah!

  2. masuk betulkan ejaan dengar bukan sengar hahhahhaha!!
    Guru yg lemah ejaan!
    dah masuk maktab baru boleh baca hahhahah!

  3. alaa… cian Tsara. yg gigit tu sure nyamuk jantan!!! heeee…

  4. tsara….meh kat aunty meh..yok kita munuh nyiamuk it0 dengan fumakilla~~~ yeahhhh

  5. alololo ciannya abih merah pipi….

  6. alahai…ciannyer tsara…
    nak kena, nyamuk ni…hishhhh…
    suka2 gigit tsara ye… babap bg…

  7. ala.. siannyer dia.. muka comel comel dah jadi merah merah.. mmg nyamuk tu jahat.. kalau kaktiny dpt tangkap nyamuk tuh.. kaktiny amik hati dia bagi kat puteri gunung ledang..

  8. ala tiannyer tsara….pipi comei sangat tu fasal kena kiss ngan nyamuk..

  9. pp dia sangat tembam…:)..

  10. thafiexq Says:

    lawa> rajin? biasalah.. anak buah sulung kan.. heheh kene la rajin.. jaga? sanggup!!! coz saye suke bebudak.. nape masuk opital.. waaaa

    lamun cinta? dilamun ke? everday sy masuk blog akak tao! cinta cinta cinta! hehehe

    suzila> jumpe nyamuk nie saya akan penyekkan dia.. tradisi pembunuhan! hehe

    mizly> mizly pembunuh! hehe

    meero> tuh la.. asset tercemar,, haha

    kamar hati> pengigit… suke gigit.. jgn buat gigitan cinta tao! hehe

    kaktiny> then puteri gunung ledang bg saye.. hehe kalo comel lah.. haha

    ahmoi> tsara mendapat perhatian.. nk kene gigit nyamuk juga.. heheh

    kadok> saya pun pp tembam.. hehe

  11. cianyer dia..sape suh putih melepak..hiks

    kalo itam melegam tentu nyamuk tak suke :p

  12. ciannye dia… muahsss akak kiss biar cepat baek eh…

    p/s: jum arrr join gader akak…..

  13. cian anak sedara ko…nanti babap yer nyamuk yang jahat tuh!!

  14. mak aih! besarnya bengkak. ni nyamuk apa yang gigit ni.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: