Rokok

ROKOK

Aku bertemankan pegawai perpustakaan yang ingin merokok. Kami menuju ke bilik air yang menjadi port untuk semua perokok di seluruh dunia. haha

Aku membuka pintu, kepulan asap yang membanjiri ruangan udara mengaburi mata rabunku ini. Wah! ” Ramai Fogging”, usik aku kepada pegawai aku.

Kesemua yang memfogging di situ adalah staff staff perpustakaan. Biasalah kan. Yang menarik perhatian aku untuk membuat entri ini adalah salah seorang staff kyusuk menghisap rokok ini.

Rokok Indonesia katanya. Macam macam.

17 Responses to “Rokok”

  1. MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN!!!!!

  2. berhentilah merokok yer…tupun kalu syg i la kan… kih3x

  3. thafiexq Says:

    axim> betul! bahaya sangat.. hehehe

    cinta> slow slow la yang

  4. kata sorang kawan kelas kat ITM.. “merokok leh mati tak merokok pun mati gak.. baik teruskan..”
    kaktiny kata.. kalau nak mati.. mati sorang2 takperlah.. jgn bawak anak bini sama.. jgn pasal asap rokok tu, anak or bini kena tahan dlm wad, Doktor sahkan dpt asma sbb hari2 terdedah kpd asap rokok si bapak tuh.. sungguh tak berbaloi..

  5. merokok laa sehingga ke hujung nyawa..hiks :p

  6. merokok, merokok, merokok…
    hentikan la…jgn libatkan org lain…huhuuh…

  7. wah lom penah tengok laar rokok tue…. amacam rasa, gempak? ehehehe mintak sebatang…. kepala tengah blurr nie…. adeh!!

  8. thafiexq Says:

    kaktiny> tau tak pe. kalo saya tgk org lain isap rokok then ada awek dok hembus2 kesesakan nafas paham paham je la kan kan kan kak tiny.. jgn heret org lain isap asap rokok.. cewah!

    combi> sampai menutup mata.. cewah lagu acha! haha

    merokok> JANGAN MEROKOK! bahaya xbaik!! kan kan.. hehe

    meero> aku keje kat sini rokok pelik2 yg aku jumpe. sume datang jauh. iran lah, indon lah.. rokok daun buatan malaysia pun ada. nk rokok? ngah blur? kang aku bagi pow rokok tuh! ngeh ngeh

  9. adeh… kempen tak berkesan nampaknye…😦

  10. thafiexq Says:

    suara> bukan cam kempen je pun.. cam saranan je.. hehe

  11. rare sungguh rokok itu. hahaha.

  12. makan lolipop lg sedap kot… :p

  13. oooo hang merokok ka? hikhik..bagus2 truskan…rokok kretek ek…byk tu kat sabah…mcm2 jenama lagi ada paling fav Era..wahahaha

  14. ada org kata..merokok sgt bagus utk kesihatan..org tu la kata..aku x kata pape..aku cuma sampaikan aje..hahahaha

  15. salam…

    em cume nak cerite tntang ayah kite… dia dulu2 ‘heavy smokers’… sekarang da tak jadi perokok tegar lagi kerna nyaris mati kene serangan jantung… doktor cakap rokok tu la penyebabnye… jantung nak berhenti berfungsi.. itu aje… terima kasih

  16. fahamilah cinta anda, dia mungkin seorang yg tidak meyukai perokok. Berubahlah kerana nak berubah dan bukan kerana seseorang.

  17. thafiexq Says:

    danielle_corleone > bukan setakat rare.. cam memain lak jenis rokok ni.. hehe

    lolipop> faveret tsara! hehe

    bash> ni komen!

    manje> ouchhhhh!!!!

    kerana> saya cube ubah.. hurmmm

Leave a Reply

