Persoalan

“Kalaulah aku dapat membaca isi hati orang sekeliling aku..”

Mungkin segala perasaan hambar akan reda

dan

Segala persoalan akan terjawab

Siapalah aku.

26 Responses to “Persoalan”

  1. siapa ko yer? kan makhluk tuhan…heheh

  2. thafiexq Says:

    bash>makhluk tuhan paling seksa je.. muahaha

  3. lebih baik jgn tahu dari tahu sbb bila byk yg kita tahu kita akan lebih nak tahu dan kekeliruan akhirnye..

    ceriakan hari mu walopun tak ceria mesej dari persis pearl hehe.. :p

  4. thafiexq Says:

    combi> biasalah.. manusia.. keinginan nak yg bukan2.. hurm

  5. mmm….nape perlu tahu smpai bgitu skali…ada kebaikan n ada kburukan nya kalu awk dpt thu isi hati org skeliling

  6. thafiexq Says:

    nur16> mungkin aku ni seorang yang terlalu mahukan jawapn tanpa menghiraukan kesanya..

  7. cukup la apa yg ada skrg…klau tau nanti, but hati jd lg kacau bilau…😦

  8. aku tak nak baca isi hati org keliling sebab takut sakit hati ku sendiri..lebih baik tak tau daripada tau.

  9. setuju dgn kamar hati… “cukuplah dgn apa yg ada skrg”… bahagia sgt dahh…

  10. adakalanya lebih baik sesuatu itu dibiarkan berlalu tanpa jawapan dan tanpa diketahui asal tujuan.. takut kebenaran membawa keperitan..

    keinginan manusia selalu melangkaui langit ke-tujuh.. jgn terlalu merenung bulan… kembali ke dasar.. lihat pada bumi yang dipijak.. hargai rumput dan pepohon yang menghijau..

  11. jom pi umah combi..maceh :p

  12. jgn! aku takut kau makin kalut…

  13. Salam…
    Hanya Allah yg Maha Mengetahui.
    Berserah padaNya…. Sebut namaNya… InsyaAllah, akan meredakan rasa hambar yang menyesak jiwa.

  14. buat apa baca hati orang.. hidup nanti dah tak ada makna.. semua benda dah tau.. hehe

  15. thafiexq Says:

    kamar hati> betul lah..

    ahmoi> hurm..

    cinta> aku dah bahagia…

    kaktiny> setuju!!!!

    combi> yey! kat mane?

    suara> aku berserah

    tasikmerah> thank u for ur concerned

    zino> betul! hati sendiri pun tak terurus.. hehe

  16. hati juga boleh berkata yg jahat2 dan menyakitkan hati. baik jgn dengar ‘apa kata hati’
    eehehe…

  17. lorr dtg umah tak ambek award matahari tu ker?? berat laa combi nak bawa sini.gi skali lagi bole tak??

    petrol mahal ekk??

    takpe nnt claim :p

  18. Salam Thafiexq…

    Lebih baik tak tahu daripada tahu..

  19. thafiexq Says:

    NA> tu lah.. best tak cite tuh? hehe

    combi@echah> yey!!!

    akak> betul.. baik tak tahu dari tahu… camne nk tahu?hehe

  20. ala… buat-buat tau je walaupun tak tau… lama-lama pun sure bole tau…
    ape yg aku ngarot neh!!!
    hahhaha!!! lantak lah!!! enjoy je tobby oiii…

  21. jgn sedey-sedey…. wokey…

  22. kata orang, renungan bisa membawa seribu makna… dari mata yang sayu bisa menjelaskan apa yg tersirat…. ceria salu k..😉

  23. thafiexq Says:

    suzila> tu la.. kene juga enjoy baru idup ceria meria

    meero> ceria la nie.. yey

  24. Princess Liyana Says:

    Alahai,sedih je bunyinye..emm…cheer up ok!:)

  25. ala,jgn ambik tau la apa org duk ngata dna berkata2 itu..ceriakn hidup anda…tak perlu sedih sb kata2 org.nanti hidup jadik murung…

    biaslaha jiwa remaja..nanti dh khwin akan terkenang2 saat2 manis hidup sbg remaja!

  26. thafiexq Says:

    princess liyana> im cheering up now!

    thekesumreturn>betul! semua ini adalah pengalaman hidup

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: