Kilang II

Kilang

Aku membuka mata setiap pagi memikirkan adakah aku akan lipat lipat kertas lagi? Bukanya aku merungut tetapi kalian kan paham, lelaki manalah nak suka buat kerja kerja sebegini rupa. Tapi aku tetap melakukanya kerana membawa imej Universiti ku. Lagipun aku sudah dapat rasa ini adalah satu cabaran menjadi seorang Librarian. (Yakin Boleh!.. Bolehlah sangat! Yey!)

Pinggang aku kembali menyerang setelah 5 hari sembuh. Cepatnya aku tua.. Aku rasa pinggang aku menjadi jadi mungkin kesan dari Superman bulan lepas. Tolong aku..

Hari ini, kami dibantu staff. Mungkin mereka merasakan manpower dari kami berkurangan atau produk yang kami hasilkan tidak berkualiti atau kesian melihat kami jadi pekerja kilang .. heheheh No offense! ahah

( Staff yang prihatin..)

( Rakan Sepraktikal )

( Timbunan kerja..)

P/s tolong saya boleh? hehe

13 Responses to “Kilang II”

  1. salam kenal.

    sibuk la yea.

  2. thafiexq Says:

    cikguzue> salam kenal juga.. sibuk bangat..

  3. cianyer..smpi bila nak lipat kertas tu😀

    teringat mase sekolah dolu tolong cikgu lipat n klip kertas soklan exm..tp sehari dua jek😀

    apapun sabo laa ekk..bkn senang nak senang🙂

    p/s nmpk sgt kwn2 tu stress.

  4. thafiexq Says:

    combi> kanak kanak universiti ni akan buat library orientation selama 2 mingggu. kertas kertas ni pun sal tak cukup dari last week.. mmg memerlukan banyak kesabaran.. waaa

    walaupun saya stress saya tetap senyum.. ngeh ngeh

  5. alahai ciannyer dia…keje banyak eek…bak mai sini skit, nak tolong…tp kena bg upah la…McD ke, KFC ke, Pizza ke…bleh ke???? hihihihi…🙂
    buat keje, buat keje….🙂

  6. weii tobeq, pratikal ko neh, itu je ke kerja nyer? mcm tak produktif betul…opss heheh…

  7. thafiexq Says:

    kamarhati> baru lah semangat nk buat keje.. TGI friday leh? hehehe

    bash> tobeq tu sape? hehe ala.. Uni IPT kat area kl je.. tak baik kate tak productive. hehe

  8. a’a kan,tobeq tu sapa, eh mcm terbiasa lak pangge nama tu…wahahahahhahaha..

  9. hahahhah!!! lawak ar!!! mamat dan minah kilang!!!!

  10. thafiexq Says:

    Bash> hehe nakal

    suzila> ee jahat! nak report kat diownk.. hehe

  11. ehehehe..penat lipat kertas erk?x per la…esok dah x payah lipat kertas dah..esok kan dah gi department lain..tp kalo ader masa..mai la tulun tulun kitaorg ni haa…penat dah ni haaa…

  12. ehehehe..penat lipat kertas erk?x per la…esok dah x payah lipat kertas dah..esok kan dah gi department lain..tp kalo ader masa..mai la tulun tulun kitaorg ni haa…penat dah ni haaa…

  13. thafiexq Says:

    erni> saya akan sentiasa membantu akak!!! hehe

Leave a Reply

