Dompet

 Aku nak makan bihun sup dengan teh ais pada waktu rehat.

Akak, bihun sup satu.. sayur lebih sup sedikit”, tanya aku pada penjual.

“Ok dik”.

Mengaru aku mecari mana perginya dompet aku. Alamak! dompet aku tertinggal dirumah!

Doakan aku tiada pemeriksaan polis ketika perjalanan.

p/s malam berjumpa sahabat baik yang sudah lama tidak bertemu!

2 Responses to “Dompet”

  1. thafiexq.. setakat bihun sup, takyah order kat makcik kantin.. order kat kaktiny jer.. nanti kaktiny hantarkan.. heheheh..
    nak bihun sup apa?.. bihun sup sayur?.. bihun sup kuah putih?.. bihun sup kuah merah special?.. atau bihun sup pama (yg dlm paket tuh..)hahaha…

    bihun sup memang specialities kaktiny tuh.. sebab senang mudah dan cepat giler nak sediakan.. hehehhehehe…

  2. hah, kalau ada pak polisi kamu bilang aja. Maaf pak. Saya orang Malaysia. Tulin pak tulin

Leave a Reply

