Jalan Dan Shoping

Hari minggu adalah hari kita berehat. Rehat tanpa memikirkan soal kerja di hari  hari biasa. Minggu ni bukan hari rehatku..Hari sabtu aku lepak di rumah kenalan . Balik pun dah lewat. Pukul 730 malam baru sampai. Sampai sahaja di rumah, kakak aku mengajak aku menemaninya ke Pasaraya Giant membeli barang dapur. Terkejut! melihat manusia ramai kat situ. Mana taknya.. Demam AF dah tak ada. Jadi mereka pun mungkin mati kutu kot. hehe Betapa hebatnya impak af. haha

Pulang ke rumah aku terus mandi dan menunaikan solat.Terus tidur.. Letih..zzz

Hari ahad. Aku bangun awal. Dengar celoteh puteri bermain kasut bunyi. Aku bangun terus memeluknya sambil mengucapkan “Assalamuaikum ! Morning Tsara busuk!!”.. hehe

Pagi aku membeli breakfast . Aku makan sebungkus nasi lemak lauk rendang.Tengah hari pula, kakak aku lagi sekali mengajak aku menemaninya untuk menukar baju yang dibelinya tempoh hari. Abang ipar tidak mahu ikut, ingin rehat katanya.

Destinasi pertama – Subang Parade ( membeli cadar, tuala dll)

Destinasi kedua – Sunway Pyramid ( membeli [barangan kakak])

Destinasi ketiga – Bukit Tinggi Klang ( membeli baju kemeja)

Destinasi keempat – Giant ( Giant lagi.. hehe tukar pampers)

Sampai rumah pukul 10 malam.. Letih… Esk.. hari pertama minggu kedua praktikal..

One Response to “Jalan Dan Shoping”

  1. wahhh..
    p jusco bukit tingkew??gi jusco bukit tinggi kew???heheheheee..abesh round jusco terbesar d asia…akue x g kat ctu..kekeke:P

Leave a Reply

