praktikal , interview II , peperiksaan

Hari kedua praktikal , pelbagai tasks diberi supervisor membuatkan aku rasa resah pabila mereka cuba menguji aku dari pelbagai sudut. Ada baiknya mereka membuat begitu.Mungkin mereka ingin menilai individual tersebut untuk melihat bagaimana teori dari Universiti membantu dalam praktikal. Tak habis di situ, aku perlu membuat persediaan untuk Bahagian kedua Interview sebagai cabin crew pada 29 May ini selepas aku sudah berjaya melepasi azab Bahagian pertama di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu. Alhamdulillah.. Mungkin aku akan mengambil cuti separuh hari untuk pergi interview ini dan pada petangnya aku akan sambung praktikal. “Everything you need to plan and book your journey”.

Pada 11 Jun pula, Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia menjemput aku menghadiri peperiksaan memasuki perkhidmatan penerbitaan rancangan Gred xxx. hehe Aduh.. apalah yang perlu dijawab nanti. “Berkhidmat untuk Negara”.

Wish me all the best. Doakan aku yang terbaik untuk praktikal, interview II dan peperiksaan.

Leave a Reply

