marah

Aku tidak pernah menunjukkan riak marah pada orang yang aku sayangi. Mengapa ya. . Kalo ikut hati dah perasaan, salah sekecil kuman pun aku mahu tengking . Mahunya aku sepak sepak je apa yang ada di mata . Terms mat salleh , aku mungkin ada sindrom anger management. Eh! tak ada la aku se serius itu.. Semua orang marah akan sesuatu perkara, yang membezakan marahnya itu di sukat melaui cara kita mengawal marah tersebut. Aku seorang yang perlukan perhatian. Ya lah! Anak bongsu kan. Kenalan aku pernah berkata

“Buanglah stigma bongsu dalam diri kau..”

Mudah saja kalo bibir berkata. Aku hanya membisu sahaja dan berharap akan si dia memahami isi hati aku. Tolong jangan ubah personality aku. Itu aku. Dalam hati berbisik, sabarlah.. tidak lari ketenangan dikejar.

Bagaimana hendak mengawal perasaan ini. Bila aku terlalu marah aku akan ngalirkan air mata.Bila aku menahan mula lah sakit datang menyerang. argh.. Kalau aku sedih aku hanya membisu. Tiada siapa yang tahu perasaan sebenar. Susah aku hendak terangkan. Aku harap entri ini kalian tidak tersentak ok. Aku tidak mahu perkara ini menjadi aib kepada sesiapa. shh… Semua ini tentang diri aku.. Masih mentah.Cukuplah lembaran entri ini menjadi aku mencurahkan rahsia hati. Kalo kalian ade nasihat untuk aku menjadi lebih kuat aku sedia.

Kepadamu, jauh di dasar hati yang paling dalam hati aku cinta kepadamu. Namun, sebagai manusia aku cuba supaya tidak melukakan hatimu dan kalian.

p/s ttbe emo.. hehe

10 Responses to “marah”

  1. sentapzzzzz

  2. thafiexq Says:

    cinta> mengapa sentapzzzz?

  3. LaskarArchi Says:

    banyak element dalam diri ko yang seimbang.. just jaga diri betul2

  4. erm…
    akue….seorng yg panas baran..mudah marah…mudah hangin..tpi dengan org yg lgi tua akue akn bersabar sampai tahap max…tpi kalo ngan org yg muda dri akue..memng kn sound jer..adik akue???erm..da pernah kn lempang…argh…ni le klmahan akue…even ngan bf pon akue akn bg kaw2 kalo da marh..hahhahahaa…sabar je la..
    teringin gak nk berubah..tgk la 1 day nnti….:P
    thafiexq…jom ubah sikap dri pemarah kepada pemurah:P

  5. thafiexq Says:

    afdsmkad > aku jenis yang suke pendam marah… xsanggup marah pada org yg aku sayang.. mmg tuh jenis aku… nak wat camne.. pemurah? aku mmg pemurah pun.. ops.. hehe

  6. ahaaaaa…disebabkan ko seownag yg pemurah..sile2 le banje beta ni…kekekee:P

  7. thafiexq Says:

    afdsmkad>kan dari dulu aku nk belanja rokok singapura tuh… haha

  8. rokok wat menda??
    banje le menda len…
    kekekee😛
    kalo banje rokok singapore 2 cam x ikhlas je..
    nk suh akue mati cpr la tue..
    huhuhuhh
    sampai atimu:(

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: