Emosional

Hari ini aku borong banyak majalah di kedai buku berdekatan rumah aku. Belek punya belek aku terjumpa sebuah majalah ni. Kiri kanan aku membelek sekiranya ada orang di sekeliling aku. haha Aku membaca salah satu majalah di ruangan umum yang bertulis..

“Di sebalik kegagahan tubuh, kelantangan bersuara dan keegoan seorang lelaki, mereka tetap bermain dengan emosi. Namun begitu emosi kaum Adam ini lebih sukar untuk di tentukan. Tidak salahnya jika lelaki sejati begitu emosional kerana setiap jelmaan perasaan yang wujud memberi makna berbeza. Cara mereka mempamerkan emosi itu sendiri berlainan dengan cara wanita. Umumnya lelaki memilih untuk untuk menyembunyikan perasaan tanpa meluahkannya. Namum apa sebenarnya yang membuatkan lelaki bertukar watak sekelip mata?”

Aduh.. Memang terkena apa yang terkandung dalam majalah itu. Kita mempunyai hati dan perasaan. Yang membezakan kita adalah emosi dan cara kita membawa diri..Jadilah diri sendiri..

6 Responses to “Emosional”

  1. nk pinjam majalah2 tu..
    bosan r cuti2 ni..heehhehe:P
    kekeke

  2. thafiexq Says:

    afdsmkad> nk ek? buleh… kang aku bg.. dengan syarat.. jgn ketawakan aku.. haha

  3. akue takkan ketawakan kan ko le..
    gelakkan jerx..
    kekekekee:P

  4. thafiexq Says:

    afdsmkad> same je terms tuh… xnk bg.. aku fotostat bahagian tuh je.. hehe best cuti? hehe

  5. hehehe..
    best le…tpi ni akue still kt kl..30hb ni bru balik umah..
    lepak2 lu kat cni…:)
    bile le ko nk banje akue ni??
    huhuhu

  6. thafiexq Says:

    afdsmkad > ish ish ish.. nape la x balik umah lagi nie.. heheh dah lupe jalan ek.. belanja? ko nk nk ape? aku bg paper lama leh? hehehe

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: