Sakit

Badan aku lenguh lenguh.. Hidung pula selalu bersin. Lemah rasanya. . Kerongkong aku seperti mahu tercabut gara gara batuk tak terhenti henti.. Esok aku ada exam. Paper Abstracting and Indexing. Dalam keadaan begini mahu sangat aku tidur di dalam bilik. Tapi dalam kepala aku seribu satu macam perkara yang aku fikirkan. ” i wish ur here wit me” ..

Pagi tadi aku ada terima bungkusan dari kenalan dari utara. Di dalam ada hadiah kecil sempena sambutan hari jadi aku baru baru ini. Di dalam ada keychain yang bertulis “Selamat Hari Jadi Taufiq”. Comel keychain tu. Terima kasih Iskandar!

Setiap 4 jam aku memakan panadol. Tapi badan aku masih lagi lemah.. Ya Allah..

Semalam aku tidur teringat si dia..

Kepada hope_bee > nice poem u got there! muahaha

9 Responses to “Sakit”

  1. LaskarArchi Says:

    rehat secukupnya kay

  2. cukupkan rehat b….i’m in ur heart

  3. thafiexq Says:

    LaskarArchi> baik saya akan rehat!

    cinta> wish ur here..

  4. zuhaily Says:

    awk xshat?teringat si die?call le…jgn pndam perasaan tuh..nnti lg sakit..
    believe urself,,,ur instinct…orait.. =)

  5. thafiexq Says:

    zuhaily > thanks for the comment.. dah 3 hari xsihat.. dah la di ambang exam nie..

  6. hehe.. thanks for the compliment. kena berusaha lebih lagi la i ni kalo nak tulis dalam bm. kalo tak payah. bm i tak cukup ‘power’.. =p *tapping fingers on the table* – when is yours coming in? (“,)

  7. thafiexq Says:

    lisaluqman > babe, im tellin u.. Bm susah wo… i much prefer english .. ive made several poem since april for personal reason n i would like to share it with u.. nk?

  8. eh eh.. mesti la nak!! i also write in english.. pastu cuba translate to bm.. that’s why the ones in bm sound so cam conversational bm.. haha… come come.. send send to me… ehehe…

  9. thafiexq Says:

    lisaluqman> ok .. i shall send it 2 u… hehe wow.. ur so fasih in BM wat.. hehe

Leave a Reply

