Slamat Hari Jadi

Hari ini adalah Hari Jadiku yang ke 23.

Seperti sambutan birthday yang lain, birthday aku tahun ini di sambut meriah berbanding tahun lepas..Celebration tahun ini aku akan berceloteh in my next entry. (tahun lepas)-redup je bile time tu aku tak brapa sihat. Hadiah tahun lepas tak banyak tapi time tu aku mendapat tshirt dari kekasih lamaku yang masih lagi aku pakai since tshirt tuh cool.. muahaha xde niat lain k. Both of my parent bg pitih* sal mereka tak tahu nak bagi apa kat putera mereka ni.. muahaha my sis just belanja makan je. time tu dia still dalam pantang lahirkan puteri dalam keluarga Tsara Adriana Zaidi. Rakan rakan terdekat ade yang bagi topup, card(ssssss),wishes, boxer and etc. (Thank you very much)

Seperti tahun tahun yang lepas aku sentiasa mendoakan supaya aku dipanjangkan umur, di murahkan rezeki dan di berkati oleh Allah swt. Aku harap sambutan tahun ini dan seterusnya aku ingin mendekatkan diri kepada Allah swt. Wishes tahun ini aku nak dedicate kepada ibu bapa aku supaya mereka dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan hindari mereka dari pelbagai penyakit. tapi siapalah aku nk buat semua itu. Semuanya datang dari Allah swt.

Aku ade terima wishes dari sahabat lamaku yang berbunyi

Maturity has more to do with what types of experiences you’ve had, and what you’ve learned from them, and less to do with how many birthdays you’ve celebrated.

Betul katanya.. Saban hari.. kita mempelajari sesuatu yang baru dan dengan pengalaman itulah yang membuat kita lebih matang. Melalui kematangan itu kalian di sekeliling kita akan menilai kita .

“Happy birthday to me..

Happy birthday to me..

Happy bithday to Mohd Taufiq..

Happy birthday to me..”

pitih*= duit

p/s terima kasih kepada semua yang mengingati besday saya!

5 Responses to “Slamat Hari Jadi”

  1. i didn’t know it was your birthday.

    HAPPY BIRTHDAY!!

    btw, just got myself a blog where i post my poetry.

    maybe you want to drop me a mail, so that i can let you view it.

    not ready to show everyone yet.

  2. kak teh Says:

    happy birthday big bro..
    moga panjang umo, dimurahkan rezeki,
    cepat jadi kayo..cepat la gak ko kawen..
    sebab usia ko dah meningkat 1 tahun lagi…
    and i wish u luck…and hope u will be bless from Allah..
    peace…

  3. Maaf kerna ada seguris luka pada hari lahirmu. harapnya ia tidak menjarakkan cinta kita. Menyesal sangat2. Aku tidak sanggup melihat airmatamu jatuh lagi. Cukuplah sekali.

  4. uIt..bIlE bEsDaY kAmoO??
    nI nK wIsH…”ePi bElAtEd bEsDAY”
    kUaNg2…dA tUA…
    dRiKu jUgAK mAiTaIn mUdA…
    bANjE aKuE cOz dRiMu dA tUa:P

  5. thafiexq Says:

    rainingheaven >not ready to show everyone yet. Thanks for the sweet wishes rainingheaven.. wow!! surely ill drop my email to u.. i also made a few poem .. i shall post it through my blog.. thanks ek..

    kak teh>peace… thank you sis teh!!! waahhh ingat jugak ek.. amin… hopefully segala doa dari kak teh akan saya capai segalanye.. amin.. again.. kawen? sumenye di tangan tuhan… saye no komen on that.. hehe

    cinta>biarpun pun terguris sekalipun aku tidak sekali pun melihat keburukan mu sayang.. biarla penyesalan itu memberi pengajaran kepada kita berdua.. air mata lelaki bukan main main.. hehe malu…

    afdsmkad > besday aku 2hb la.. owwhhh lambat wish ek.. xpe.. sekurang kurangnye ko ingat kan.. hehe biasala.. aku hanya ade satu moto sepanjang hidup 23 tahun di dunia nie.. “kerana dirimu sungguh berharga”.. hehe thanks kerana ingat!! muax

Leave a Reply

